Pusta Miska

PustaMiska - akcja charytatywna

Ludki odwiedzające :D

poniedziałek, 18 lutego 2013

Wierność zwierząt.

Witajcie ponownie :) Zaczął się drugi tydzień ferii. Szkoda ;c Ale po feriach mamy rekolekcje także trochę luzu będzie ^^ Przejdźmy od razu do tematu notki. Kochani.. macie zwierzęta? Ja mam :) Kocham je z całego serca i szanuję. Ostatnio spotkałam się z ciekawym przykładem. W tamtym roku , jeszcze przed świętami , mojej koleżance zaginął pies , owczarek niemiecki. Szukała ona wraz z rodziną wszędzie, ja również pytałam się ludzi czy go nie widzieli. Obdzwoniła wszystkie pobliskie schroniska dla zwierząt. Nikt nic nie widział, nikt nic nie słyszał. To nie był byle jaki pies,on - dla niej był wyjątkowy. Kilka dni temu, odnalazł się. Gdzie był? Około 2 km od jej domu, u ludzi , którzy odkupili go od jakiegoś mężczyzny. Pies bardzo się ucieszył, że wrócił do domu. Ciekawa historia? Po trzech miesiącach wrócił na miejsce. Ja już bym dawno straciła nadzieję, ze odzyskam przyjaciela...

1 komentarz:

  1. Zostałaś nominowana do Versatile Blogger Award! :)
    http://mylife-visia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Nie hejtuj i bądź miły ;3