Pusta Miska

PustaMiska - akcja charytatywna

Ludki odwiedzające :D

czwartek, 14 lutego 2013

Walentynkowe powitanie.

Witajcie w moim zwariowanym swiecie. Postanowilam zalozyc bloga ;) Będzie on dosłownie o wszystkim. Dzisiaj walentynki :) Jak je spędzacie? Samotnie czy może z drugą połówką ? :) Ja uważam, że to święto komenrcyjne. Daje ono sprzedawcom zysk na tych czekoladkach , kwiatach czy lizakach. Ale każdemu jest miło gdy dostanie takiego lizaka :D Byłam dziś na spacerze z Wisią , porozmawiałyśmy i jak zwykle pośmiałyśmy się. Ferie strasznie szybko mijają , a ja mam do nauki 77 słówek z niemieckiego + czas przeszły ;c Nauczy się ktoś za mnie? Co do bloga to będę starała się pisać notki codziennie, ale pod warunkiem, że pod ostatnią notką będzie jakiś komentarz :D Więc komentujcie, żeby mnie nie zniechęcić. Z tego miejsca pragnę Wam wszystkim złożyć życzenia Walentynkowe ; dużo miłości i uśmiechu każdego dnia. :) -Marti.

BLOG WISI
BLOG MÓJ I WISI

* pamiętajcie o komentowaniu! ;*


 
Kamerkowe Love ;3
 

1 komentarz:

  1. Mmmm, lizaczek. Świetny post co do tych czekoladek to się zgadzam. :)

    OdpowiedzUsuń

Nie hejtuj i bądź miły ;3