Pusta Miska

PustaMiska - akcja charytatywna

Ludki odwiedzające :D

wtorek, 30 kwietnia 2013

Majówka

Witajcie, od wczoraj leżę w łóżku z toną chusteczek higienicznych. Nie mam na nic siły. Grr.. tylko ja potrafię rozchorować się na majówkę! Tak bardzo chciałam w te dni porobić coś z Wisią, miałam kilka planów! Jakiś piknik w naszym ulubionym miejscu, cokolwiek... Nici z planów, wątpię, że ten katar mi minie chociażby do jutra.....  Jestem osłabiona, mam katar i kaszel. :( Wolałabym przez te 2 dni chodzić jeszcze do szkoły (wczoraj i dzisiaj ) niż leżeć w łóżku, na serio! W czwartek byłam z Wisią na 'mini sesji', kocham z nią robić zdjęcia! Ostatnio na każdym kroku robimy foty, zawsze mamy przy sobie telefony. Wisia właśnie jest w Łodzi, bądź w drodze do domu. Była dziś na badaniach, trzymałam kciuki i wszystko poszło dobrze! oto zdjęcia z sesji i nie tylko:



















xoxo. 

1 komentarz:

Nie hejtuj i bądź miły ;3